Iemand hier? Probeer hier 's mee te vergaderen:
Edit 1: ene Rrrr kwam even meevergaderen
Edit 2: toch goede 12 min vergaderd met mezelf en Rrr die 3 sec binnen was! Vergadering gesloten
Iemand hier? Probeer hier 's mee te vergaderen:
Edit 1: ene Rrrr kwam even meevergaderen
Edit 2: toch goede 12 min vergaderd met mezelf en Rrr die 3 sec binnen was! Vergadering gesloten
Als vooraf afgesproken is met welke app de meeting gedaan gaat worden ben ik heeeeeeeeel graag aanwezig in de meeting
Hierbij eens een polletje om te kijken wanneer mensen zouden kunnen. Ik heb de tijden een beetje gebaseerd op eerdere meetings. Wou de lijst ook weer niet te lang maken.
Het is multiple choice. Geef maar aan op welke dagen je zou kunnen. Ik laat de poll gewoon eens een paar dagen op staan.
Werkte het platform een beetje goed? Volgensmij leek het best een goed alternatief voor ons.
Concept agenda:
Geen idee. Een vergaderkamer aanmaken kostte 3 secondes. Toen heb ik de url van de pagina hier gepost, dat kostte nog eens 7 secondes.
Daarna heb ik 12 minuten naar mezelf gekeken maar dat was niet bijzonder spannend maar werkte wel
Ik vind de meeting dusdanig de moeite waard & waardevol dat ik mijn agenda graag aanpas om te zorgen dat ik erbij kan zijn.
Wel 1 belangrijke vraag: werkt de te gebruiken meeting app ook voor Ipads ?
Is er ook een soort generale repetitie ingepland zodat je vooraf kan zien of het voor jou configuratie gaat werken ?
Bijvoorbeeld 2 dagen vooraf zodat als het niet werkt je de tijd hebt het alsnog wel werkend te krijgen ?
Juist als er veel deelnemers een meeting willen bijwonen is dit slim lijkt me.
Edit: Wel 1 belangrijke vraag: werkt de te gebruiken meeting app ook voor Ipads ?
Is er ook een soort generale repetitie ingepland zodat je vooraf kan zien of het voor jou configuratie gaat werken ?
Bijvoorbeeld 2 dagen vooraf zodat als het niet werkt je de tijd hebt het alsnog wel werkend te krijgen ?
Juist als er veel deelnemers een meeting willen bijwonen is dit slim lijkt me.
Je zou eens kunnen proberen of je hier bij kan: https://meet.calyx.net/WoodenHiresCookConsequently . Dit is de ruimte die Kogacarlo had aangemaakt. Als je die meeting kunt joinen dan werkt het verwacht ik wel
P.s., je hoeft niet steeds je edits zo uitgebreid te omschrijven. Als je een wijziging maakt dan zie je een potloodje boven in je bericht wat de wijzigingen weergeeft.
Bedankt voor de tip Cartographer10
Is mij helemaal bekend.
Wegens transparantie is dat er bij mij ingeslopen…
Ik heb effies getest en lijkt goed te werken dus kom maar op met die meeting !
Het lijkt me goed om eens te kijken hoe de de enorme aantallen BAG panden die nog ontbreken in OSM erin te krijgen. Een groot deel daarvan heeft geen adres (schuurtjes etc.) maar het zou wel mooi zijn als we die zouden kunnen toevoegen.
Ik was begonnen met het ontwerpen en bouwen van een oplossing hiervoor, en zou dat bij de meeting verder willen overleggen.
Heel mooi . Ik was al begonnen inzichtelijk te maken waar we het ongeveer over hebben. Het zou mooi zijn als er wat mappers aanhaken die kennis hebben van het update proces en/of de plugin. Mag wat mij betreft ook in een aparte meeting want ik denk dat de meeting alleen al met dit onderwerp gevuld kan worden.
Ik zal hem voor nu op de agenda zetten. In 10 minuten even kort wat laten zien is natuurlijk altijd wel leuk. Technische discussie kan dan ooit apart
is dat weer wat anders dan wat deze laat zien:
https://bag.tools4osm.nl/progress.php#
Zo te zien is deze site door Sander_H gemaakt. Beiden zijn een vergelijking tussen OSM en BAG maar ze hebben verschillende visualisatie en wellicht ook net wat andere actualiteit. Beiden tonen dat er nogal wat verschillen zijn tussen BAG en OSM en dat lijkt mij een goed onderwerp om eens breder te bespreken.
En ook de daarbij behorende wms.
Hier verpakt in de .jos file voor JOSM.
De legenda](Legenda - BAG Import OSM)
screenshot JOSM
De verklaring voor de verschillen zou wel eens mede (want hou altijd rekening met ook andere [nog onbekende] oorzaken en dus infobronnen) inzichtelijk gemaakt kunnen worden door de in het verleden opgestartte draadjes: future notes & projectenlijst Nederland.
Ik heb enige tijd terug een draft OSM wiki pagina gemaakt projectlijst Nederland die (aangevuld en compleet) ook een goed hulpmiddel kan worden voor bovenstaand doel.
Edit: verwijzingen geplaatst naar bedoelde draadjes en OSM wiki-pagina.
Heb de datum op Woensdag 20 sept geprikt. Die heeft de meeste stemmen en verwacht niet dat er nog veel bijkomen.
Dan maken we vlak voor de meeting gewoon een meeting aan op Calyx en dan post ik de link hier.
“…gebeurd via Jitsi…”
Het gebeurt nu toch via Calyx?
Aangepast. Is op het Jitsi platform gebaseerd dus vandaar dat ik het niet had aangepast.