Träff i Stockholm i februari?

Jag undrar om det är någon här som är intresserade av att träffas och fika/mappa ihop?

Jag har endast träffat @blajo vid något enstaka tillfälle förut.

Jag kan absolut tänka mig att träffas i Stockholm (eftersom jag ändå bor där).

Kul att snacka OSM och vad man gör etc. vill man kan man ju köra någon typ av mapathon men känns som en träff på nåt café eller en pub och snacka med andra mappare är roligare första gången.

Absolut, en vardag nu i början av februari kanske? Café Panorama är lätt tillgängligt, men finns inte mycket att kartlägga där.

@Snusmumriken bor du nära nog så du kan komma förbi?

Instämmer. Jag kommer nog inte i första hand vilja köra ett mapathon i en stad jag kan för lite om, utan vill nog som du i första hand träffa lite folk, i alla fall första gången. Se vad folk sysslar med, få lite inspiration. Diskutera saker som är kul, saker som är frustrerande.

Sannolikheten att jag åker från Göteborg till Stockholm för OSM-snack är väldigt beroende på omständigheterna, men jag kanske hakar på!

1 Like

Är rent allmänt intresserad, men har tyvärr lite för fullt upp de kommande månaderna för att ta mig till Stockholm för detta. Men blir det något igen i framtiden är jag definitivt på!

1 Like

Jag kan nog ses i GTB nångång framöver också :blush:

Om någon kan nu i februari så är jag på att komma till någon annan plats också. Så länge det går tåg så man kan jobba^W kartlägga på är det lugnt.

1 Like

Jag dyker gärna med upp, tar tunnelbanans röda linje.

Hoppas ni får till nåt. Blir lite over the top att åka från Oslo för mig, men annars hade jag kommit.

1 Like