Tagging rustpunt.nu locaties

Ik heb met allebei evenveel moeite. Het is geen café, en het is geen picknickplaats. Bij cafe moet je de verwachtingen afremmen, en bij picnic_site en rest_area moet je de verwachtingen opvoeren. Ik heb inmiddels voldoende rustpunten zelf meegemaakt om te weten dat ze heel erg verschillen in uitstraling. Sommig zijn inderdaad bijna café’s waar de eigenaar komt vertellen dat je zelf alles moet pakken en kontant in de melkbus betalen, andere zijn meer een romantisch opgestelde picknicktafel met toegang tot een erf met trekkerskeuken en wc’s van de minicamping.
Wat mensen zoeken zal erg verschillen. Ik zoek vooral vooraf bij het plannen en dan naar iets waar ik halfweg op een terrasje kan zitten en de koffie met plaatselijke heerlijkheden kan laten komen, zodat ik met goede moed de tweede helft aankan. Als dat er niet is dan zie ik het wel onderweg.
Maar we zijn dus nog niet bij consensus. We hadden de initiele peiling, misschien zouden we na deze diskussies de opties nog een keer volledig moeten opschrijven en nog een keer peilen.