Streetview is (nog) accuraat, alleen je ziet dat stukje niet.
Voor de duidelijkheid (maar misschien bedoelde je dat niet): ik geloof niet dat highway=service betekent dat een weg prive moet zijn of niet door een Gemeente of andere publieke instantie kan worden onderhouden. Ook hoeft een weg niet in de wegenlegger te zijn om openbaar te zijn, geloof ik.
Een oversteek voor voetgangers is daar niet echt nodig (het is echt alleen voor vrachtverkeer; de ingang voor alle anderen is verderop). Je komt dus daar ook niet met de fiets. Maar ik zet het erbij (want zoals je zegt, en zoals op Bing te zien is, is er wel een stukje asfalt).
Ik weet niet of ik het goed begrijp, maar je mag wel bij het station oversteken en terugkeren. Je mag ook vanaf de overkant bij het station komen (vanuit de Van Oldenbarneveldtstraat). Dat was fout. Ik heb het bijgezet. Dank.
Ik geloof dat de wegmarkering het duidelijk maakt dat het niet de bedoeling is dat je als fietser bij de Van Oldenbarneveldtstraat kruising meteen links en weer links terugfietst. In voorkomende gevallen zou men het wel zo doen, maar het is anders ingericht. Je zou moeten doorfietsen, de kruising over en zo terug via cycleway #251.368.343. Dat komt vaak voor bij zulke kruisingen, dat je een eenrichting route moet omfietsen om terug te keren; als het anders mag, wordt het expliciet aangegeven dat je in twee richtingen mag fietsen. Ik merk ook nu dat een verbinding over die kruising ontbreekt. Die heb ik ook toegevoegd. Dank.