Donderdag 27 juni online bijeenkomst

Online community bijeenkomst
Af en toe hebben we altijd een gezellige online bijeenkomst. Een ideaal moment om mappers te leren kennen en om onderwerpen eens monderling te bespreken in plaats van via het forum. Het is altijd een interessante 2 uur.

Wanneer: Donderdag 27 juni 2024
Hoe laat: Van 19:30 - 21:30
OSM-kalender: OSM Nederland bijeenkomst (online) | OpenStreetMap Calendar
Waar: Op het videoplatform: https://beeldbellen.vc4all.nl/3456296958
Waarom: Om elkaar als vrijwilligers bij Openstreetmap (beter) te leren kennen en om kennis & ervaring uit te wisselen

Heb je vraagstukken die we zouden kunnen bespreken? Ben je bezig met een interessant project? Heb je een mooie toepassing van OSM gevonden? Of heb je een vraag over hoe iets correct te omschrijven? Kom langs! (en laat gerust een voorstel achter in dit draadje!)

2 Likes

Ik ben er graag bij.

1. Wanneer er interesse voor is kan ik kort verslag doen over de inloop avond m.b.t. bouwproject(en) Lisserbroek, nieuwe ophaalbrug die Lisse met Lisserbroek verbindt en gekoppeld daar aan HOV traject Noordwijk-Schiphol.

2. Ook ben ik benieuwd of de digitale Hoogheemraadschap Rijnland kaart die ik hier op het forum beschikbaar heb gesteld enkele dagen terug al waardevol is (geweest) voor anderen.

3. Tevens opzet bespreking over betere discussie verslaglegging nav: Advies over verbetering van routing in voetgangerspleinen - #4 by Dillen_GJ

Op Discord hadden we het er ook over om een consensus over het mappen van stoepen (sidewalk) vast te leggen op de Wiki. Dat zou ook een gespreksonderwerp kunnen zijn.

2 Likes

Sidewalk misschien zelfs wel een oplossing voor die pleinen discussie ?

Ik moet helaas afhaken voor vanavond. Veel plezier allemaal.

Jammer tot de volgende keer PeeWee32 !

@Friendly_Ghost Zou jij ook nog joinen?

Bedankt voor de call allemaal! was erg interessant

2 Likes