Ik kom nergens tegenaan omdat ik toekomstig project niet kan editen met ID.
De editors die ervaring hebben kunnen vooraf testen/met elkaar overleggen waar de door Tjuro vertelde turn restrictie’s voor dit project exact neergezet kunnen worden zodat op de dag zelf dat de wegen vrijgegeven worden voor het verkeer in de nieuwe situatie dit ook de situatie is in OSM.
En mocht het inderdaad niet zo ingewikkeld zijn des te beter, met meerdere projecten heb ik hier gezien dat er een project niet zo ingewikkeld zou zijn totdat er dieper in detail naar gekeken werd…
Als voorbeeld: Help mee campings en bungalowparken in te tekenen voor betere bereik voor hulpdiensten! met dienverstande dat als bij project Aanpak verkeersdrukte… foutjes gemaakt worden/dingen over het hoofd gezien worden je nare verkeerssituatie’s kan creëren door toedoen van OSM…
Edit: tekst verandering: situatie is voor —> situatie is in
& tekst toevoeging: En mocht het inderdaad niet zo ingewikkeld zijn des te beter, met meerdere projecten heb ik hier gezien dat er een project niet zo ingewikkeld zou zijn totdat er dieper in detail naar gekeken werd…
Als voorbeeld: Help mee campings en bungalowparken in te tekenen voor betere bereik voor hulpdiensten! met dienverstande dat als bij project: Aanpak verkeersdrukte… foutjes gemaakt worden/dingen over het hoofd gezien worden je nare verkeerssituatie’s kan creëren door toedoen van OSM…