Algemeen Wandel-, fiets- en vaarroutetopic

Ik bump even een oud onderwerp: een gesprek tussen Wandelnet en OSM over afspraken/samenwerking wb wandelroutes en dan met name de informatievoorziening.

We hebben het daarover gehad op het oude forum, in deze draad.

Er is inmiddels best veel veranderd, met name is Wandelnet veel beter bekend met OSM en aan de OSM-kant zijn er tools die ook voor Wandelnet interessant kunnen zijn, naast het doormelden van routefouten die wij eerder op de weg tegenkomen dan dat zij ze in hun informatie hebben staan.

Ik heb daarom de opvolger van de opvolgster van de toenmalige kontaktpersoon maar eens gemaild of die iets voelt voor zo’n gesprek. Vandaag belde Wandelnet mij hierover. De verantwoordelijke persoon die wij moeten hebben is even uit de roulatie maar in januari komt hij terug. Ondertussen zijn er meerdere personen bij Wandelnet op de hoogte en geïnteresseerd, dus gaan het vuurtje in januari aanwakkeren. Ik verwacht dat we eerst een videoafspraak gaan doen.

De vraag die ik heb is nog steeds: wie wil dit samen met mij doen? Volgens mij hadden Commodoortje en Peewee zich destijds opgegeven, maar na zoveel tijd wil ik het toch even opnieuw vragen.

1 Like