Wereldkeuken Westzaan wie woont daar dicht in de buurt?

Ik ben net terug van een fietsrondje:
Haarlem —> Nauerna —> Twiske (Oostzaan) —> Station Sloterdijk —> Haarlem.
Op mijn weg naar Twiske rijdend op de Overtoom kwam ik langs zeer treurend uitziend restaurant: Wereldkeuken Westzaan.
Door het onkruid wat woekert op de parkeerplaats, een aan diggelend liggend reclamebord vermoed dat daar geen restaurant meer zit.
Internet geeft niet veel uitsluitsel anders dan deze Facebook pagina: Redirecting... zijn er mensen van OSM NL die in de buurt van dat restaurant wonen toevallig die wat lokale info hebben ?

Edit: toevoeging link naar bestaande Wereldkeuken Westzaan op OSM-map & correctie: westzaanerdijk —-> Overtoom

ik heb hier relatief recent een en ander aan het bedrijventerrein en de Nauernase polder geüpdatet. Toen kwam ik die werldkeuken ook al tegen.

Het enige wat ik toen kon terugvinden staat op die facebook pagina. De eigenaar overleden, veel politie en andere instanties ter plekke geweest en de dag erna zijn er spullen opgehaald in Februari 2023.

De afwikkeling van een erfenis kan wel even duren en je weet niet wat de nabestaanden ermee willen/kunnen.

Dus ik heb het toen maar gelaten en de tijd zal het leren.

1 Like

Bedankt Otto, jij weet al meer dan ik.
Met de extra info doe ik zelfde als jij gedaan hebt: geduldig wachten wat komen gaat.

1 Like