Ik heb perrons bij name altijd de naam van het station (of bus/tramhalte) gegeven. Zeker niet het perronnummer.
Ik ben zéér tegen het invullen in de name-tag van een ref(erentienummer) of erger nog, de ref met het voorvoegsel. Zie het voorbeeld van Interstate 5 op de wiki over de Name-tag:
Voor wat betreft track_ref: dat is een referentienummer van het spoor. Dat is het spoornummer (in Nederland in stations meestal gelijk aan het perronnummer, maar op de vrije baan kan het ook iets met letters zijn). Zie bijvboorbeeld op sporenplan.nl → Geavanceerde tekeningen…
Santpoort Noord heeft sporen 1, 2 en 3, en voor reizigers perron 1 en 3.
Driehuis heeft wel een perron 1 en 2 (in de volksmond spoor 1 en 2), maar de sporen hebben daar als ref BB en BO, omdat dit technisch een halte en geen station betreft.
Op een spoor kan je eigenlijk niet de ref gebruiken, omdat die bedoeld is voor het referentienummer van de spoorlijn. In Nederland gebruiken we dat niet echt, maar in België, Frankrijk en Duitsland hebben alle (grote) spoorlijnen een nummer, wat door de spoorbeheerder, sommige hobbyisten en zeker in België ook wel redelijk algemeen gebruikt wordt.
Over perronnummers: In Nederland wordt eigenlijk altijd het spoornummer gebruikt, maar in sommige landen hebben perrons aparte nummers en kunnen er dus méérdere sporen aan één perron liggen. Ik heb dat wel eens gezien, maar weet niet meer waar.