Voorstel man_made=process_tank

Enkele weken geleden zijn de Amerikaan ZeLonewolf en ik begonnen met een voorstel voor tags voor verschillende waterzuiveringsbassins. Na het bedenken en wegstrepen van veel verschillende opties, zijn we uitgekomen bij een voorstel voor het volgende:

man_made=process_tank als algemene tag voor waterzuiveringsbassins;
process_tank=clarifier/oxidation_ditch/aeration als aanvullende tags voor specifieke typen bassins.
Het volledige voorstel, inclusief de rationale en voorbeelden, is te vinden op: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Process_tanks

Om te benadrukken dat waterzuiveringsbassins objecten zijn die door mensen gemaakt & onderhouden worden, stellen ZeLonewolf en ik voor om de bestaande tags te vervangen door de nieuwe. Dit is naar onze indruk geen verlies, maar een voordeel, omdat er nu nog geen standaard tags bestaan en ik tot wel tien verschillende manieren tegen ben gekomen waarmee mappers waterzuiveringsbassins hebben getagd. Een eigen tag voor de bassins biedt ook de mogelijkheid om ze een unieke rendering te geven in plaats van dezelfde rendering als natuurlijk water.

Voordat we dit voorstel ter stemming brengen op de OSM Wiki, hebben we graag jullie feedback. Ook vergelijkingen met andere bronnen waarin waterzuiveringsbassins beschreven zijn zeer welkom.