Verzoek omleggen wandelroute rwn 52-53 Bakkerpad - Hofpolderpad

Het tijdelijke verbindingspad tussen Hofpolderpad en Bakkerpad is weer opgeheven. Terrein is geegaliseerd en sloot/greppel langs het Hofpolderpad (staat niet op OSM) loopt weer door. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de wandelroute die er op ligt om te leggen (via het Hofpolderpad?)? Dank alvast!
Zie note: https://www.openstreetmap.org/note/2519487

Ik heb hem over het Bakkerpad gelegd. Of bestaat het Bakkerpad niet meer?
Als dat zo is, moet het Romeinse Limespad worden omgelegd

Dick, het Bakkerpad bestaat nog en is nu weer in de oorspronkelijke staat. Vanuit NO richting begint dit RA direct na de brug over de Jan Bakkersloot. Of het bord G07 er nog staat, is me vandaag ontgaan - zal ik nog controleren. Asfalt is verwijderd - is wel verhard gebleven.
Het fietspad Hofpolderpad is daar een klein stukje afgesloten geweest (way 156545234) en er is toen een omleiding ingesteld en daarbij is het (nu vervallen) tijdelijk stukje voet/fietspad terug naar het Hofpolderpad aangelegd. Ik heb dit stukje voor de duidelijkheid nu verwijderd (zonder route-schade omdat je die al omgelegd hebt).
Hoe oorspronkelijk (voor de omleiding dus) de wandelroutes hebben gelopen, weet ik echt niet. Tot vandaag liep de wandelroute rwn 52-53 via de omleiding terug naar het Hofpolderpad. Of dat ook een tijdelijke situatie was, weet ik ook niet.
De fietsroute 92-95 is al langer geleden weer terug gelegd over het Hofpolderpad en ok.

Dan laten we hem lekker zo liggen. Per slot wandelroutes horen op wandelpaden.

Goed dat het Limespad genoemd werd; ik heb dat pad meteen maar eens vergeleken met het wijzigingsoverzicht bij Wandelnet en er blijven het afgelopen jaar een aantal definitieve routewijzigingen gebeurd te zijn, die nog niet in OSM stonden. Bij deze dus wel :slight_smile: