Uitgebreide handleiding OsmAnd

Bovengenoemde handleiding die zeer uitgebreid is, is helaas van mijn computer verdwenen. Kan hem ook niet terugvinden.
Hij is gemaakt en werd met grote regelmaat bijgewerkt door iemand die in Noord-Limburg woont. Kan iemand me helpen bij mijn speurtocht?

Hmm, is een beetje een speld in een hooiberg. Ik neem aan dat je niet de originele documentatie (Docs | OsmAnd) bedoelt - maar echt een Nederlandse?

Als ik zoek op “Handleiding OsmAnd” zijn er verschillende Nederlandstalige handleidingen te vinden, hoe te weten dat het de gene is die jij zoekt? :yum:

Inderdaad een zeer vaag signalement……., ik weet het. Mijn verwijzing naar Noord-Limburg heb ik vermeld omdat alle voorbeelden die gebruikt worden in de omgeving van Venlo te vinden zijn. Gebruikers zullen dat onmiddellijk herkennen.

Heb inmiddels de betreffende site toch gevonden. Helaas was die onherkenbaar veranderd en van de handleiding was geen spoor meer te bekennen.Roelant bedankt voor je reactie.

1 Like

Top dat je dat ook even terugkoppelt - en graag gedaan!

Je zou het eventueel nog via https://web.archive.org/ kunnen proberen (site via die link bekijken - of als je de oorspronkelijke link nog hebt, die link in de way back machine gooien).