Львів - Візуалізація руху громадського транспорту на мапі

У зв’язку із впровадженням у Львові системи моніторингу руху громтранспорту (читати тут і тут) - усі автобуси, тролейбуси і трамваї з gps (трекерами?), дані зводяться в систему, до якої має доступ міське управління транспорту - виникає питання:

  • якщо вдасться отримати доступ до даних переміщення громтранспорту, чи готові ми технічно організувати процес візуалізації тих даних на своїй карті? Чи має хтось серед нас такий досвід? Я пам’ятаю колись щось схоже (тільки для сміттєвозів) було в Рівному - http://sunkom.rv.ua/ (наразі демо не працює).

  • чи потрібні нам ці дані взагалі і якщо потрібні, то що ми зможемо на їх основі зробити?

В принципі, маючи дані переміщення громтранспорту, можна було б зробити купу цікавих сервісів - я б хотів мати програмку, яка б показувала, де той автобус, на який я чекаю, в себе на мобільному точно. Але оскільки я не програміст, мені складно оцінити важкість реалізації. Тому чи варто взагалі братися за тему відкривання таких даних для нас і громадськості загалом? Ми будемо мати що з ними робити?

Ну маючи такі дані можна щей простежувати завантаженість автобуса по часі цого затримки на зупинках і рекомендації в в разі завантаженості інших маршрутів.
Але для ОСМ нем би дало ЖПС треки і нам пожна було би дороги більш корректно відмалювати.

Якщо вони транслюватимуть ці дані не лише на “великі монітори”, а й поставлять сервак, який по запиту віддаватиме координати обєкітв - запросто :slight_smile:

Підтримаю - якщо що, намалювати на карті об"єкти по заданих координатах і періодично оновлювати - зовсім не проблема. З серверною частиною - також, єдине що - треба мати цей сервер.

Треки їхні нам навряд чи допоможуть, а от прикрутити такий показ до аплікейшна, що на днях “рекламував” Bossly, я б був дуже радий. Реклама осма буде… :slight_smile:

Я думаю, що самому Bossly варто продемонструвати/пропіарити свою програмку міськраді.