På havnen i Hundested findes nogle husnumre, som ikke er registreret i DAR og som derfor heller ikke optræder i OSM. Jeg har to gange i sommeren 2024 skrevet til Halsnæs Kommune og opfordret til, at de bliver tilføjet til DAR, men uden at jeg har fået svar.
Bygningen ligger på Nordre Beddingsvej 29B. På dit billede er der et nummer over døren ‘9’, ved siden af døren ‘9J’, det virker hjemmelavet. Måske du skulle prøve Hundested Havn, det er havnens areal og bygninger. På havnens hjemmeside bruges bla. nummer ‘9’. Havneadministrationen må vide hvor numrene kommer fra, Kultur & Oplevelser - Hundested Havn
En anden problemstilling er, at DARs 7a-7h numre er ret forskudt i forhold til virkeligeheden, hvis det er det, som du henviser til. Den kamp havde jeg dog ikke umiddelbart tænkt mig at tage med adressemyndigheden.
Jeg ved ikke om det er en relevant sammenligning, men ved Egå Marina er der nogle klumper af adresse-punkter. Jeg skrev til Aarhus kommune og spurgte om dette er en fejl.
Svaret (som kom overraskende hurtigt) er i dette tilfælde, at det er adresser for de mange bådpladser, som i DAR er samlet i disse klumper inde på land og ikke ude på broerne ved de rette bådpladser, “fordi ”vandet” er ejet af Staten.”