Tantangan MapRoulette Jalan Raya Terisolasi

Hello Indonesia community,

I am Syed from TomTom. I hope it is okay that I am writing in English. For those who prefer Indonesian, I have included a translation below.

As indicated in my previous post, we have created a new MapRoulette challenge titled Connect Isolated Highways highlighting ways that appear unconnected from the rest of the road network.

If interested, feel free to work on any of these tasks using available sources, local knowledge, and the instructions provided in MapRoulette.

As always, please share your valuable feedback. For instance, let me know if there was any reason for a lack of interest in the missing surface challenge.

More information about our data improvement activities in Indonesia can be found on GitHub.

Happy mapping!


Halo komunitas Indonesia,

Saya Syed dari TomTom. Saya harap tidak masalah jika saya menulis dalam bahasa Inggris. Bagi mereka yang lebih suka bahasa Indonesia, saya sertakan terjemahannya di bawah ini.

Seperti yang ditunjukkan pada postingan saya sebelumnya, kami telah membuat tantangan MapRoulette baru yang berjudul Connect Isolated Highways yang menyoroti jalan-jalan yang tampaknya tidak terhubung dengan jaringan jalan lainnya.

Jika Anda tertarik, silakan kerjakan salah satu dari tugas-tugas ini dengan menggunakan sumber-sumber yang tersedia, pengetahuan lokal, dan instruksi yang disediakan di MapRoulette.

Seperti biasa, silakan bagikan umpan balik Anda yang berharga. Sebagai contoh, beritahu saya jika ada alasan mengapa Anda kurang tertarik dengan tantangan permukaan yang hilang.

Informasi lebih lanjut mengenai kegiatan perbaikan data kami di Indonesia dapat ditemukan di GitHub.

Selamat memetakan!

Translated with DeepL Translate: The world's most accurate translator (free version)

1 Like

We completed this challenge last week. I want to thank those who put in the editing effort as well as my colleagues who completed the remaining tasks. Please let me know if you have any feedback about this challenge or any other TomTom activity in Indonesia.

1 Like