Special need school tagging in Belgium (Buitengewoon onderwijs)

Hi all,

I made a possible tagging scheme for special need (Buitengewoon onderwijs) in Flanders. Would you mind reviewing this? WikiProject Belgium/Conventions/Special needs schools - OpenStreetMap Wiki

I didn’t come around creating tagging for the secondary schools (onderwijsvorm type 1 - 4) yet.

I guess you missed to link to it? (Might be this: WikiProject Belgium/Conventions/Schools - OpenStreetMap Wiki)

Derp. Added in top post.

The one you linked is the scheme for normal education in Belgium, which has been used for quite a while now.

1 Like

De vermelding van types en opleidingsvormen maakt het erg gedetailleerd en gecompliceerd. Wat ik gezien heb, is dat de meeste scholen meerdere opleidingsvormen aanbieden en ook verschillend types. Tags gaan dan erg lang worden. Ik twijfel aan de toegevoegde waarde om dat allemaal op te nemen.

De vermelding van types en opleidingsvormen maakt het erg gedetailleerd en gecompliceerd.

Dit onderwijssysteem is inderdaad gecompliceerd, deze tagging reflecteert dit.

Wat ik gezien heb, is dat de meeste scholen meerdere opleidingsvormen aanbieden en ook verschillend types. Tags gaan dan erg lang worden.

Correct, maar dat vind ik geen bezwaar.

Ik twijfel aan de toegevoegde waarde om dat allemaal op te nemen.

Ik vind dit wel een meerwaarde. Als jij dit geen meerwaarde vindt, mag je deze tagging rustig negeren.