Schijndelseweg in OFM 8-4-2017onderbroken

De schijndelseweg in Boxtel is vlakbij de rotonde het klaverblad in OFM dd 8-4-2017 bij de overgang naar gescheiden rijbanen onderbroken.
Vorige week was dit nog niet.
In OSM is echter deze week geen mutatie geweest ?

Ja ik zie het. Dat zie je wel meer in de OFM. In werkelijkheid is het niet zo. Het zijn ook altijd wegen die op slot staan voor fietsen.
Bij rotondes zie ik het ook wel eens. Niks aan de hand dus.

edit2: 'k heb de weg iets verlegd… eens kijken of het effect heeft. Er zitten in ieder geval geen fouten in.
https://www.openstreetmap.org/#map=19/51.59249/5.33836

Oke Egbert bedankt dan stoort het OFM voor fietsen ook niet.

Bedankt voor de melding. Ik heb dat stukje kaart nogmaals met een oudere mkgmap versie getest, gaan gaten. Kortom 100% zeker dat er een bug in de laatste versie van mkgmap dit heeft veroorzaakt. Het is goed dit soort fouten te melden. Eggie, graag geen OSM data aanpassen, want het ligt niet aan OSM, dit moet de renderer oplossen. Ik zal de programmeur van mkgmap hierop wijzen en jouw edits weer moeten reverten, want anders kan die de fout niet reproduceren

Prima… :slight_smile:

Prima samenwerking we horen graag wat de oorzaak en oplossing is.

Het zat 'm ergens in de code van mkgmap, het blijft experimenteren, soms is het een verbetering, soms een verslechtering.
De versie is nu teruggezet zodat de gaten weer verdwijnen. Mocht je nog zoiets raars tegenkomen, gaarne melden en liever niet eerst aan de kaart sleutelen want dan kunnen we het nog reproduceren (tenzij het natuurlijk een overduidelijke fout is in de OSM data).

Nu dd 15-04-2017 inderdaad opgelost.
Bedankt voor de service

Vrolijk Pasen
mvg
Marius