In Roermond is voormalig parkeerterrein Loesbleik inmiddels bebouwd, er zijn daar nu o.a. appartementen. De nieuwe situatie bestaat al maanden maar is nog niet te zien op OSM (en Google Maps vermeldt alleen “voormalig parkeerterrein Loesbleik”). Zijn er mensen in de buurt die dat kunnen aanpassen?
Het is handig om een note te zetten op openstreetmap waar iets niet klopt, nu moet je maar net weten waar dit parkeerterrein lag (Roersingel / De Ster).
Op de plek waar google maps ‘parkeerterrein Loesbleik (gesloten)’ laat zien, zie ik op openstreetmap.org grote gebouwen (waaronder een hotel).
Dank voor de tip. De opmerking staat er nu.
Wat betreft gebouwen kan je ook een verzoek toevoegen voor import uit BAG op de Verzoek Bag-import thread.
Inmiddels zijn de adresnodes in het pand geplaatst. Het pand zelf staat sinds 16.10.19 als construction in OSM.
Construction inmiddels omgezet naar building=apartments.
De weg/straat is mij nog onduidelijk, @Wammes Waggel kun je hier iets meer duidelijkheid over geven?
Via internet is weinig te vinden over deze straat/weg, ook de gemeente website heeft geen ‘hit’
BGT laat iets zien over de straat/weg Loesbleik, dit lijkt een voetpad te zijn?
Zou je dit kunnen bevestigen?
Waar Loesbleik staat, liggen parkeervakken. Ik heb het voetgangersgebiedje dat bij de ingang ligt als Loesbleik opgenomen op de kaart.
Zelf woon ik er te ver vandaan om even te kijken, maar een bekende die daar woont schreef dit (2020-11-16 08u05):
Vermoedelijk staan alle huisnummers er wel in, maar zijn niet allemaal zichtbaar.