[POLL gesloten] Moderators evaluatie - December 2022

Dat was ook precies de bedoeling van mijn laatste post. Een duimpje/PM of helemaal niets en klaar. Afhankelijk van wat daar uitkomt kan ik bepalen of en hoe ik verder ga.

Dank voor je reactie Peter

Ik begrijp wat je bedoelt en daarom zou ik ook nooit moderator willen zijn. Maar als je moderator bent dan is het wel fijn als je je houdt aan de eisen die daaraan gesteld worden. We zijn allen mens dus als het af en toe wat schuurt is niet zo erg maar als het structureel wordt en het er toe lijdt dat anderen het plezier in mappen ontnomen wordt dan wordt ik gewoon boos. Ook ik ben mens.

1 Like

De overwegingen en zelfreflectie die je toont laten volgens mij zien dat je bovengemiddeld geschikt zou zijn als moderator :wink:

En iedereen maakt fouten en heeft goede en minder goede eigenschappen en momenten, maar voor zover jij “fouten zou maken / de randen opzoekt” met mappen is dat volgens mij omdat je nieuwe dingen uitprobeert die nog niet goed geregeld zijn in OSM in data die je zelf toevoegt. En je doet daarbij ook concrete voorstellen om dat voortaan beter te regelen en reageert constructief op opmerkingen. Dat heeft ons met verschillende van je voorstellen als gemeenschap al vooruit geholpen, helemaal prima dus!

3 Likes