Dat is niet zo gek hoor. Bij de eisen voor een moderator staat o.a. : “Good record of being exemplary, treating others with kindness. ”. Ik lees dat als zijnde een goed voorbeeld geven . Ik zou geen moderator willen die andere mappers wegjaagt met zijn discutable edits. Lijkt mij heel ongezond.
Dat begrijp ik . Daarom stel ik ook voor om het volgende keer te scheiden per moderator.
Voor zover ik kon zien betrof die changeset meerendeels wegen en geen landuse. Maar goed… ik heb ook wel eens per ongeluk een oude comment laten staan die niet sloeg op de changeset. Dit vond ik niet het grootste probleem van deze edit.
Lees nog een even wat je schrijft. Je begrijpt een key/value niet en besluit zonder overleg deze maar te verwijderen? En de crossing=uncontrolled te laten staan. Dus die begrijp je wel?
Precies dus waarom doe je dat dan niet op de changeset van Allroads? Als hij iets doet dat niet juist is en jij vertelt hem dat niet dan blijven we toch aan de gang? En als jij commentaar op zijn changest zet , en Allroads reageert dan zou het zomaar kunnen dat je er iets van opsteekt en tot de conclusie komt dat het iets is dat jij niet zou mappen maar daarmee niet fout is.