Actualment disposem de 2 dominis a la comunitat:
- openstreetmap.cat (mapa en català)
- osmcatala.cat (actualment buit de contingut)
Tenint en compte el temps i cost econòmic estic intentant fer una web mitjançant google sites, també tenint en compte que molta de la info es troba al Fòrum o a la Wiki i la web en molts casos funcionaria per re-dirigir cap allà.
Si hi ha alguna persona interessada en la creació/manteniment de la web, sigueu lliures de contactar-me.
1 Like
Actualitzo la informació:
Li falta encara omplir de contingut i revisar l’existent. Agrairia suggerencies, informació, etc.
*** La web, de moment, és una pàgina estàtica per motius de costos, tot i que en un futur es podria optar per altres allotjaments gratuïts i que preferiblement fossin sense anuncis.
Bé! ja tenim quelcom. Seria possible generar la web estàtica a partir de fitxers més senzills en markdown? No conec gaire això de les webs, però em sembla que és el que es porta més que no pas treballar amb html directament.
Per exemple, GitHub - r-devel/r-devel.github.io: R Contributor Site - for people interested in contributing to R core development fa servir Jekill i se serveix directament des de github en un domini propi. Segur que hi ha altres opcions que podem explorar per facilitar el manteniment de la web
La veritat que no conec lo dels markdowns o Jekill… El meu coneixement és una mica limitat pel que fa a planes web. Només conec CMS o HTML5+CSS3.
Igualment si no es gaire complicat i em pots donar cinc cèntims o alguna guia ho mirem.
He estat mirant el tema de Jekyll i sembla interessant. No sé si em podries donar un cop de mà amb la instal·lació a GitHub, sembla que es pot clonar del repositori de Kinta. S’hauria de fer un repositori nou, al compte de GitHub.
No ho he fet servir jekyll, només quarto. Suposo que cal crear el repositori amb els continguts i després usar alguna acció de github per generar i servir la web. Podem buscar a Marketplace · GitHub
Ara que està més o menys funcional la pàgina a GitHub seria bo que li fessiu un cop d’ull per proposar modificacions o entrades noves. Encara resten modificacions per acabar de perfilar-ho tot sobretot amb la traducció del codi.
Quin és el repositori? A github en veig diversos