osmand track uploaden

Als ik een (wandel)track maak met OsmAnd, kan ik die dan automatisch laten uploaden naar Googledrive of Onedrive. Als dat niet kan, hoe kan ik dat dan het beste handmatig doen?

Hi,
als je de Gpx pluggin in OsmAnd geactiveerd hebt en een GpxTrack hebt opgenomen dan bevindt die GpxTrack zich default op je phone. Dit is bv de GpxTrack die ik afgelopen vrijdag heb opgenomen : Phone\Android\data\net.osmand\files\tracks\Rec\2018-07\2018-07-27_10-09_Fri.gpx Er is een aparte folder voor elke maand. Als je je phone aan je computer verbind met een Usb kabel dan kun je die file op de gebruikelijke manier verplaatsen (bv naar OneDrive)

Het kan ook automatisch en onderweg. Ik persoonlijk heb altijd m’n phone op Vliegtuigmodus staan en gebruik alleen de locale kaarten op m’n phone om de Accu te sparen en het Data verbruik laag te houden.

Gys

Automatisch uploaden zou ik niet weten. Handmatig lijkt me het snelst te doen door de gpx op te zoeken via Mijn Plaatsen - GPX Tracks - Rec. Dan kun je bij de drie puntjes rechts van de track Deel kiezen, en Google Drive selecteren.
Zo lijkt het op mijn Android in elk geval te werken, op iOS is het vast weer een ander verhaal.