OSM julebord/josmbord med mat og drikke på Sumo, Oslo – torsdag 16. november fra ca. kl. 17:30

Det er Kollektivkonferansen i Oslo torsdag 16. november. Det kommer noen gode folk fra flere kanter av landet som ønsker og møtes for å nerde litt rundt OSM, data fra eksterne kilder, OTP, Entur og Sykkelveier.no / Sykkelkartsamarbeidet, og alt mulig annet OSM-relatert.

Restauranten serverer andre ting en sushi også. (Så stedet er godkjent av @Wulfmorn :wink: ). Det er han og meg som «planlegger» litt her. Uformelt, lav terskel, kom som du er, og bli så lenge du vil. Alle betaler for seg selv. Hilsen, Trond S.

Sumo Restaurant Bjørvika, Operagata 73C, 0194 Oslo - Node: ‪Sumo‬ (‪9690315164‬) | OpenStreetMap - https://maps.app.goo.gl/QzfHnRuRs91hz3Sn8

Deltagelsesundersøkelse (de som ikke skal med trenger ikke stemme).

  • Jeg er helt sikker på at jeg skal bli med
  • Jeg kan ikke være helt sikker, men hold gjerne av bordsplass for meg
  • Mulig jeg dukker opp men jeg trenger ingen garantert bordsplass
0 voters

NB! Kan være fordelaktig å melde seg på tidilig slik at Trond har mulighet å reservere plass. Kan godt hende det er mange som har lyst på asiatisk julebord.

Hashtag: Den beste hjelpen den som tar seg bryet med å arransjere kan få er å få tilbakemeldinger på hvem som har tenkt å bli med!

1 Like

Hvilken emoji kan man reagere med for å melde seg på?

1 Like

De jeg jobbet med før etterlyste en rød nese på meg, mens jeg (190 cm) syklet rundt på mini-sammeleggbare-klovne-(etter dems mening)-sykkelen. Finnes det en slik emoji? :wink:

Sånn. Jeg mekket inn en poll :slight_smile:

1 Like

Fantastisk tiltak! Skal forsøke å rydde rom for å bli med.

1 Like

Da er det OSMsushi i morgen. :wink: Hyggelig om flere dukker opp. Sykkelansvarlig hos Kolumbus kommer i alle fall.

Skulle gjerne blitt med, men er dessverre ikke helt i form.

Hvilken tid møtes vi der?

Det står fra 17:30 i tråd-tittelen. Vi får tro det fortsatt er planen?

1 Like

Hvis dere sier 17:30 så kommer jeg til 17:30 :slight_smile:

Da var det gjort, takk for arransjemang fra @FennecusZerda og oppmøte fra @NKA @Noen @harahu @forteller og Randi fra Kolumbus. Veldig hyggelig, som alltid. <3

3 Likes