Daar liep ik gisteren ook tegenaan. De enige manier om ze nog terug te halen was mijn browsing history. In een poging gesloten taken te kunnen vinden, kwam ik wel het topic [MapRoulette] Request for comments: Liking and Flagging challenges - waar ze tegen vergelijkbare problemen aanlopen en een verwijzing naar een API (documentatie).
Het is me nog niet gelukt om gesloten taken van anderen op te vissen, maar wat wel opvalt is dat de data van de challenge zelf inderdaad verouderd is:
edit:
Ah, via de API na wat aanrommelen een extract van alle comments opgevraagd, met dank aan de comments die hij geplaatst heeft de tasks waar Leo_Slager het over had kunnen achterhalen:
TaskID | OSM_Username | Comment | TaskLink |
---|---|---|---|
232753325 | Leo Slager | De inner, zonder tags, van een multipolygoon. | MapRoulette |
232753052 | Leo Slager | De inner, zonder tags, van een multipolygoon. | MapRoulette |
232753065 | Leo Slager | De inner, zonder tags, van een multipolygoon. | MapRoulette |
232753135 | Leo Slager | De inner, zonder tags, van een multipolygoon. | MapRoulette |
232753301 | Leo Slager | De inner, zonder tags, van een multipolygoon. | MapRoulette |