Nawigacja na Bada 2.0

Witajcie,

zastanawiam się, czy jest szansa na stworzenie nawigacji offline z mapami Polski na system Bada 2.0. Wydaje mi się, że jest to prawdziwa nisza do zagospodarowania - brakuje tam jakiejkolwiek sensownej nawigacji, a Samsungi Wave wyrastają w Polsce jak grzyby po deszczu. Może warto byłoby się zainteresować tym systemem i stworzyć, nawet coś z symboliczną odpłatością dla twórców?

rozmawialem z ludzmi którzy by pewnie umieli. Taka symboliczna odplatnosc to lacznie ok 24 tys zl.
Gdyby udalo sie wymyslic symboliczna kwote - np 12 zl. to musialo by to kupic na swiecie 2 tys osób zeby twórcy wyszli na zero.
Gdyby w polsce ze 200 osób zdeklarowalo kupno, to prace mogly by ruszyc.

Inna mozliwosc: Stowarzyszenie bierze na siebie ryzyko finansowania ale i zyski z takiego przedsiewziecia: Cel szczytny: jesli sie zarobi, przeznaczy sie to na rozwój projektu.

Nie znam się na BadaOS, lecz wiem, że ma zostać zamieniony na Tizen’a (“krzyżówkę” MeeGo z BadaOS). Myślę, że Stowarzyszenia nie stać na takie “inwestycje”.

Myślę, że kwota do 20-30 zł to symboliczna płatność. Warto wziąć pod uwagę również konkursy Samsunga dla programistów na Badę. Co do ewentualnego popytu to wystarczy poszukać na różnych forach, wyszukiwarkach ile możemy znaleźć haseł w stylu “nawigacja na bada”. Jest tego naprawdę multum… Część osób próbuje wgrywać pirackie nDrive, inne takiej możliwości nie mają (ich telefon z Badą jej nie obsługuje). Jest to jednak dosyć pracochłonne, niezgodne z prawem i myślę, że te 20-30 zł nie byłoby problemem. Z czasem pewnie pojawi się NavFree na Polskę, natomiast do tego czasu myślę, że mógłby to być dobry pomysł i jakaś szansa na zagospodarowanie tej niszy.

Oczywiście to taki mój pomysł, jako zdesperowanego użytkownika Bady, który ma telefon z GPS i nie może z niego korzystać. To wy znacie realia biznesowe.

Żeby była jasność - to nie my, znaczy nie stowarzyszenie :wink: