Mogelijk onbedoelde (BAG) gebouw verplaatsing

Ik ben al een tijdje bezig om alles in (o.a.) Rotterdam Alexander te matchen met de luchtfoto’s. Oftewel, zorgen dat het groen klopt, de wegen juist zijn, etc. Hierbij een gebouw opgemerkt dat ik mogelijk (of niet) een aantal meter verplaatst heb. De afwijking lijkt niet te komen door een verkeerd perspectief. Ik heb net het groen hieromheen geprobeerd aan te passen, misschien heb ik het aangepast, geen idee. Ik heb geprobeerd te kijken naar de geschiedenis van dit gebouw echter is het me niet duidelijk wat de historische wijzigingen zijn.

Het gaat om het volgende gebouw:

Kan iemand controleren of het gebouw wel of niet juist op zijn plek staat? En indien niet op zijn plek, is dat vanaf het begin of door mij / een ander?

Het is onduidelijk welk gebouw je bedoelt. Ik zie hier echter geen verdachte wijzigingen als ik even rondkijk.

Logisch, ik had een totaal verkeerde link gepost. Het ging om het volgende gebouw: Way: 273626577 | OpenStreetMap

Zo te zien was het gebouw inderdaad wat verschoven, ik heb het opnieuw geimporteerd.

https://overpass-api.de/achavi/?changeset=146225461