MapRoulette challenge: add buildings Israel

שלום לכולם,

שמי דודי ואני נכנס לנעליים של תפקיד חדש כמנהל קהילה מטעם טוםטום (TomTom). כמו קיארה בעבר, אני רוצה לשתף איתכם אתגר מפרולט (Map Roulette) חדש בישראל בנושא “ביניינים חסרים”. אתגר זה יכול לעזור לכם לגלות בעיות איכות או מקרי ונדליזם במפה.

לאחר פידבק מאנשים, הפחתנו משמעותית את מספר הלידים. תוכלו למצוא כאן 53 משימות באתגר עצמו:

https://maproulette.org/browse/challenges/39837

הצוות שלנו יעבוד על אתגר זה גם כן בשבועות הבאים. אתם יכולים למצוא עוד פרטים על פעילויות שיפור מידע של TomTom בישראל, בעמוד גיטהאב כאן תחת “Quality check challenges” :

מקווה שהאתגר ישרת אתכם. אנא ידעו אותי אם יש לכם שאלות או מצאתם בעיות. אנחנו גם יכולים להתאים את האתגרים הללו בצורה שיעסקו בנושאים שיותר מעניינים אתכם ספיציפית. ובנימה אישית – אשמח לשמוע כל פידבק לגבי התהליך של האינטרקציה ביני לבין הקהילה. איך אתם מוצאים את האתגרים האלה. האם הם עוזרים לכם? יש משהו שאפשר להנגיש אותם בצורה יותר טובה?

דודי

Hi Israeli Community!

I’m David from TomTom. Hope you are well!

I want to announce the launch of a new Map Roulette(MR) challenge in Israel on “add Buildings”. This MR challenge can help you discover quality issue or vandalism on OSM map.

You will find 53 tasks on in this challenge: MapRoulette

Our team will start working on this challenge in a couple of weeks. You can find more details about TomTom’s data improvement activities in Israel on our Github page:

I hope this MR challenges will serve you on this topic. Please let me know if you have any questions or specific mapping interest or specific quality issue.

David