Mapillary sequence en tracks corresponderen niet

Nu jullie toch niets te doen hebben, kan iemand die Gent kent kijken of alles juist is bij friedkiwi ?

Pardon?

Ik heb het wat nagekeken, en het is echt erg slecht. Ik heb twee sequences gemeld, met de vraag aan Mapillary om de rest ook na te kijken. Had jij ook al iets gerapporteerd?
Ik denk dat friedkiwi zijn afbeeldingen door een post-processing zwiert, en het eerste goede GPS signaal op de eerste afbeelding van de sequence plakt of zo. Ik denk dat hij enkel via Github te bereiken is, maar dat is niet zo eenvoudig precies.

OSM lag toch enkele dagen plat ?

Ik heb het gemeld op het Mapillary forum.
Ik heb twee sequences gerapporteerd bij de support en antwoord gekregen dat het even kon duren.

Ik ken Gent niet zo goed.
Ik weet niet waarom ik dat dacht, maar ik dacht dat Friedwiki met een van OSM geleende camera werkte. Daarom dacht ik dat iemand van jullie hem zou kunnen kontacteren.

Ha ok, ik was niet mee.
Nee, normaal gezien geen camera van ons.

Ik zat vanavond te kijken naar wat ik morgen kan doen,
onze Friedwiki heeft toch iets goeds gedaan.

We kunnen dus niet vragen alles te wissen.

Pleased to report that the sequence taken in a parking garage is still there, combined with a track which suggests driving around town - in part through buildings, part on roads.

Not very pleasing…
I shared my displeasure on the Mapillary forum at Moderation backlog - badly positioned pictures - Mapillary Community Forum

1 Like