Mapa de contenidors de residus i reciclatge del municipi

Bona tarda,

Treballo per un ajuntament i estic valorant si proposar-los afegir la ubicació dels contenidors de deixalles i reciclatge del municipi a OpenStreetMaps. He vist que es poden afegir, però tinc dubtes de com es poden buscar. Sabeu si, un cop estiguin introduïts, hi ha alguna manera de visualitzar-los? Que es puguin veure només els contenidors d’un municipi, o es pugui triar el tipus de contenidor que es volen veure?

Moltes gràcies per avançat.

Salut,

Joel

Hola, benvingut, es pot fer pràcticament de tot tenint les dades a OSM, una visualització bàsica de consulta pot ferse amb aquesta eina.
https://overpass-turbo.eu

Per exemple pots buscar per papereres, contenidors… a Blanes

{{geocodeArea:Blanes}}->.blanes;
(
  nw(area.blanes)[amenity=waste_basket];
  nw(area.blanes)[amenity=recycling];
);
out geom;

per filtrar més, per exemple els contenidors de només paper, afegeixes

nw(area.blanes)[amenity=recycling][recycling_type=container]["recycling:paper"=yes];

També es poden fer visualitzadors personalitzats, amb temps pots anar refinant com ho vols tractar. Ves preguntant i segur que anem trobant solucions.

Ei aTarom, es veu força fàcil de fer les consultes i el mapa es veu molt clar. Quina passada. Em sembla que ho podrem utilitzar. Moltes gràcies :smiley:

Segur que en @yopaseopor pot fer un mapa temàtic dels seus :smiley:

En yopaseopor fa temps que el va fer :wink:

Ara estic arreglant el completador però el mapa en sí ja va.
I us convido a visitar el mapa resum de tota la família de mapes, ja veureu , cliqueu a qualsevol lloc d’aquest mapa i veureu quantes visions personalitzades se’n poden aconseguir

1 Like

Què xulo el mapa! Moltes gràcies!

I ara ve quan t’explico que el podem fer de QUALSEVOL cosa (literalment)

Prova tots aquests:

1 Like