Linken op het forum

Wat is het probleem?

1 Like

Selecteer het woord dat de link moet bevatten. Daarna CTRL+K en plak de url. Werkt mij mij prima.

Als je op mobiel een link plakt, dan selecteert 'ie een lege tekst en is de link dus niet te zien.

En het gebruik van blokhaken en haakjes is raar t.o.v. de conventies bij e-mail, mediawiki en PHPBB-fora.

[Test]ëre(Testen op corona | Coronavirus COVID-19 | Rijksoverheid.nl)

Het lukt mij wel, maar het is onhandig op mobiel. Het kopiëren van de urrel vanuit de browser naar het klembord daar heeft Chrome een knopje voor, maar het plakken naar het linkveldje gaat via het kontekstmenu (vasthiuden ipv tikken).

PS het ging niet helemaal goed omdat er telkens allerlei dingen over elkaar heen ploppen en ik geen idee had hoe ik terug moest naar mijn editschermpje. Dit is niet iets wat je op je mobiel moet willen doen geloof ik, al zal het wel wennen als je eenmaal weet hoe het werkt.

@mods-netherlands zouden we de discussie over links op mobiel kunnen afsplitsen naar een eigen topic? :blush:

NB. Met de DiscourseHub app werkt het overigens prima, gewoon een link plakken of via de button op de geselecteerde tekst.