aan alle vakanties komt een einde dus ga ik me weer op het goede Brabant werpen. Ik ben op Ameland ook bovenop die eerder 3d printed vuurtoren geweest. Een survey van 280 treden dus Ik hoop nog altijd dat (wie was het ook alweer) niet in Zeeuws Vlaanderen was begonnen met vuurtorens vergelijken.
Vraagje: kennen wij VLD 549 āIām Tom, working on improving OSM at Metaā?
Hij had relevant commentaar op een changeset van mij. Kennelijk vergelijkt Meta de Bing Maps met OSM ander had hij dat boerenweggetje dat oorspronkelijk een foute naam had nooit gevonden.
En daarbij: waarom werkt deze gebruiker zo veel in Nederland, terwijl hij geen Nederlands lijkt te spreken? Ik zou als je meer wilt weten hem ofwel een persoonlijk bericht sturen ofwel dat vermelde email adres osm@fb.com raadplegen.
Mag dat Ć¼berhaupt wel ivm copyright? Hij gebruikt het hier niet als bron voor een edit, maar hij was waarschijnlijk wel van plan om iets te verbeteren als dat nodig lijkt en dan zou het wel tellen als gebruik van Bing als bron.
Verrek, als je het over de duivel hebtā¦ Deze mapper hing nu ook al aan een changeset van mij voor iets hyper-lokaals. Ik ben heel benieuwd wat zijn invoer is van taken.
Zie Organised Editing/Activities/Meta - OpenStreetMap Wiki . Behoorlijk veel mensen. Opgedeeld in rollen. Tom behoort tot de ālinguistsā, vandaar edits mbt (nl) spellingen. Vaak triviale changesets bijv āfietsā naar āFietsā. Op zich ok, denk beste via hun teamlead vragen om met plaatselijke forum groep, bijv NL, contact op te nemen mbt lokale mapping conventies, bijv Building.
De beelden van Bing Maps zijn volledig gerechtigd voor gebruik. Namelijk beschikbaar gesteld door Microsoft. Logisch, want Bing Maps maakt gebruik van OSM-data.
De satellietbeelden van Bing zijn voorts ook een van de lagen die we bij bewerkingen kunnen gebruiken in iD en JOSM (naast nog wat lagen).