Jaarlijkse moderatie review 2024

Beste medemappers,

Vanuit het beleid: Moderator selection criteria word gevraagd om elk jaar te checken en reflecteren of de huidige moderators het werk goed doen. Dit topic geeft de komende 7 dagen de gelegenheid om feedback te uiten over de acties tot nu toe.

In het beleid staan ook de verwachtingen die aan een moderator worden gesteld. Mocht er worden bevonden dat er niet aan deze verwachtingen voldaan word, dan is het mogelijk om nieuwe validatie stemmingen te houden.

Voor zover ik kan overzien; doen jullie het prima.

1 Like

Wat mij betreft ook alleen positive ervaringen met het huidige moderator team.

Stemmen hoeft wat mij betreft nu niet te gebeuren, ik zou wel voorstander zijn dat elke 3…5 jaar te doen ook als er geen klachten/verzoeken zijn.

1 Like

Vanuit mijn oogpunt is deze “reflectie” alleen maar een administratieve formaliteit. Tenzij ik iets groots gemist heb beleven de moderators hier niet zoveel spannende dingen.

3 Likes

Goed punt @Friendly_Ghost, voor zichtbaarheid zou het denk ik goed zijn als het team van moderators en korte samenvatting geeft wat er gedaan is, (geschatte) aantallen, geen details. Enkele regels is voldoende.

Vier extra regels voor een lijst van de huidige moderatoren.

Bij het rapporteren van berichten graag even terugkoppeling/status update. Kleine moeite, groot plezier. Verder helemaal prima! :grinning: :ok_hand: :+1:

Bij deze:
image