Hulp gevraagd: omleggen fietsroutes i.v.m. nieuwe situatie Branddreef (Rotte)

Nieuwe situatie Rottekade - Branddreef

Ter hoogte van de nieuwe Rottemerentunnel kan nu weer doorgefietst worden langs het water (Rotte) via de Rottekade. Geruime tijd geleden zijn de fietsknooppuntenroutes omgelegd via de Rottekade - Vaandragerdreef - Rottebanddreef - Branddreef - Rottekade en deze zouden weer teruggebracht kunnen worden naar de oorspronkelijke situatie waarin de fietsroutes via de Rottekade liepen, steeds de Rotte volgend. Zie ook de drie geplaatste notes.
Er zijn m.i. twee opties:

  1. lokaal wat reparatiewerk zodat de fietsroutes lopen over de verlegde nieuwe Branddreef.
  2. herstel oorspronkelijke situatie - routes dus rechtdoor langs het water blijven volgen via de Rottekade.
    Mijn voorkeur heeft optie 2, maar er staan nog geen nieuwe routebordjes. Het is dus nog even een gokje of het dan nu al goed gaat, of dat nog een keer aangepast moet worden als routenetwerk.nl weer up-to-date is.
    Zou iemand de wijzigingen willen doorvoeren? Mijn skills (en editor) schieten tekort voor dit complexe klusje - er lopen daar ook nog wandelroutes en die zijn mogelijk ook betrokken…
    Dank alvast!

Ik heb 26-61 aangepast zodat hij weer langs de Rotte loopt.

Thanks! Fietsroute 26-90 heeft nog wat reparatiewerk nodig, denk ik… Moet via de nieuwe Branddreef naar KP 26.

26-90 omgelegd via nieuwe Branddreef

Dank voor de hulp! Hopelijk kan het zo blijven - we zullen het zien als de situatie aldaar echt definitief afgewerkt is.

1 Like