Hulp gevraagd: Grote wijzigingen Katwijk ivm aanleg busbaan, etc

In Katwijk wordt een busbaan aangelegd, parallel aan de N206 vanaf de rotonde N441 tot aan de Zeeweg. De huidig bestaande weg en het fietpad zijn definitief afgesloten. Locatie: OpenStreetMap
Ook t.h.v. de rotonde N441 vinden omvangrijke werkzaamheden plaats. Info: Start werkzaamheden bij Duinvallei - R-net busbaan en ook Afsluitingen (nabij) N206 van 27 november t/m 2 december - R-net busbaan
Ik heb notes gezet op het betrokken traject ten westen van de N207, maar verder geen wijzigingen aangebracht.
Er is zoveel te doen i.v.m. relaties die op de diverse wegen/paden liggen dat mij de kennis en middelen ontbreken om de tijdelijke situatie en straks de definitieve op OSM te verwerken. Ook de Kooltuinweg heeft aandacht nodig - is (deels?) alleen nog toegankelijk voor bestemmingsverkeer.

Wie zou deze klus op zich willen nemen? Hartelijk dank alvast!

1 Like

Probleem is nu wel dat de westelijke fietsroute parallel aan de N206 niet routeert. Nou ja… routeert wel, maar je kunt de route niet volgen :grin:

Ik zou best wel iets willen en kunnen doen maar het is me niet duidelijk wat er definitief is. Tijdelijke omleidingen voel ik niet zo veel voor omdat ik niet echt “op het project” zit.

Ik ken en erken de problematiek van tijdelijke omleidingen. Maar hoe tijdelijk is tijdelijk hier. Het fietspad is definitief afgesloten en wordt een busbaan. Mijn ‘natuurlijke’ neiging zou zijn om het wegdeel en de fietspaden die nu afgesloten zijn op ‘construction’ te zetten. Ik weet alleen niet of sommige mensen nog kunnen slapen als hiermee de routerelaties op alarm gaan.
Hoe kunnen we dit dan fraai oplossen zodat routemakers in Katwijk geen onmogelijke routes produceren?

1 Like

Als je er niet meer kan fietsen is de route daadwerkelijk onderbrken. Dan is het juist goed dat de osm-route dat ook aangeeft. Beter dan dat je onschuldig en nietsvermoedend een route volgt en dan ineens in een bouwput ligt te spartelen!

4 posts were split to a new topic: Meta discussie (Hulp gevraagd: Grote wijzigingen Katwijk)