Hoe een opgang naar de zeevloedlijn voor rolstoelers, scootmobielers, rollators mappen?

Bovendien missen er nog 2 track wegen (1 tussen paviljoen en duinen (alleen toegankelijk voor personeel en bevoegden van de paviljoens) & 1 parallel lopend tussen paviljoens en strand (vlak naast de paviljoens) voor bezoekers van paviljoens beide uitgevoerd met betonplaten…

Je blauwe loper is nu iniedergeval verbonden met het kruisende pad :wink:

Top ! Ga ik nog even prutsen met die 2 tracks waar ik het over had net.

Zolang je de weg, die deel uit maakt van een relatie, niet opknipt, gaat alles goed. :slightly_smiling_face:

Even off-topic: Ik knip nooit en toch gaat t vaak mis als je ID gebruikt (als ipadgebruiker heb je niet de mogelijkheid JOSM te kunnen gebruiken helaas).
Berucht zijn fietspaden die op een andere weg uitkomen waar een relatie bij zit… zodra je een fietspad aansluit op zo’n beschreven weg veranderd die weg in een fietspad :frowning: met als gevolg… weg (als in foetsie) relatie…
On topic: alles is goed verlopen óók door hulp van Roelie.

Morgen een begin maken met een OSM-wiki pagina over ‘blauwe loper’ weggetjes ter tussentijdse afronding en vastlegging van geopperde en blijkbaar voor nu vruchtbare forum discussie ideeën over het (hoop ik nog vele malen te creëren) fenomeen: ‘blauwe loper’.

Hier een eerste opzet OSM-wiki pagina over:

Blauwe loper: Blauwe loper - OpenStreetMap Wiki

2 Likes

Als dat daarop een bord aangegeven staat is het tagbaar. Anders niet, denk ik. Bedoelingen, dingen die door de omstandigheden niet kunnen voorkomen, wat men veronderstelt, en dergelijke, taggen we normaal gesproken niet.
Emergency hoeft niet getagd te worden want hulpdienstvoertuigen hoeven zich niet aan de normale beperkingsregels te houden.

Daar is wel de breedte en de verharding van belang.

(Dus als er brand in de zee uitbreekt mag de brandweer zomaar over de loper rijden…)

Ik kan mij een forumdraadje herinneren van ongeveer 2 maanden terug dat iemand aangegeven heeft:
Wat ik nu weer tegengekomen ben: paden die lopen tot de kustlijn met als vervolg reactie: ik heb ze verwijderd… Dit zouden blauwe lopers geweest kunnen zijn die toentertijd hier nog niet herkend werden als blauwe lopers… Kan iemand zich deze post nog herinneren ?
Mooier nog: zou diegene die deze post gemaakt heeft zich bij mij via een pm-etje willen melden want ik wil kunnen onderzoeken of dit toevallig blauwe lopers waren en indien dit zo is deze in ere herstellen.

Misschien de afgesproken tagging er gewoon inzetten?

Peter ik weet niet wat je precies wilt melden, maar volgens mij is blauwe loper Wijk aan zee gemapped met de juiste tags…

Meestal staat er op zo’n wikipagina een illustratie en een tabelletje met de tags.