Help je ons om een project binnen te halen? Stem nu!

We doen met OSM.be (als kleinere partner) mee aan een projectoproep van de Vlaamse Overheid voor de ontwikkeling van een “Innovatieve Mobiliteitsapp voor Mensen met een Visuele Handicap". Deze App zal gebruik maken van Artificiële Intelligentie en geeft blinden en slechtzienden te mogelijkheid om zich op veilige manier op de openbare weg te begeven. Dankzij AI-technologie kunnen we obstakels detecteren, reisroutes optimaliseren en real-time assistentie bieden, waardoor meer vrijheid en zelfstandigheid binnen handbereik liggen.

Ons project werd uit 33 inzendingen geselecteerd als één van de 9 finalisten. Daaruit kan het publiek 4 projecten kiezen die door de Vlaamse Overheid zullen worden gesubsidieerd.

Jouw stem kan dus het verschil maken. Door te stemmen op ons project, draag je bij aan het realiseren van onze visie en het verbeteren van het leven van duizenden mensen. Het kost slechts een moment, maar de impact is blijvend.

Hoe kun je ons helpen?

Ga naar de stemwebsite (klik hier) en selecteer onder het thema “Mobiliteit” ons project "LiLi-App”, een Innovatieve Mobiliteitsapp voor Mensen met een Visuele Handicap.

Deel deze boodschap met je vrienden, familie en collega’s en moedig hen aan om ook te stemmen.

Stem nu ! Samen kunnen we deze wedstrijd winnen en levens veranderen.

2 Likes

Ik geraak zover niet.
Ze willen me verplichten te antwoorden op de eerste vraag. Dat is iets waar ik niets van afweet.

Vroeger volgde ik dit onderwerp van ver uiteraard.
Daarom heb ik ook alle traptreden in Brussel geteld.

Nu vind ik het project niet. Ze willen met enkele trendy trefwoorden onze stem vragen om belastingsgeld te verspillen.

Op Facebook krijg ik al die Vlaamse prijsuitreikingen te zien. Ik vind het zielig.