Health check for Norway-mods

Hallo.

Forumets regler sier at man en gang i året skal sjekke at vi har fungerende moderators. Vi må altså vise til at de er i live og kan moderere forumet. Hvis noen av @mods-norway føler at de ikke kan eller lenger har lyst utføre jobben som moderator så kan de melde seg av.

For tiden er det:
meg, @Wulfmorn, @FredrikLindseth og @Mathias_Haugsbø som er moderators for Norge.

Hvis man føler at noen av inneværende mods bør fratas rollen så kan man melde om dette til forumets globale moderatorer.

Det er også til enhver tid mulig for andre å melde seg på som moderator, hvis man mener at man kan bidra. Påmelding kan skje her i det Norske forumet (ved påmelding starter vi en “poll of acceptance”).

Fotnote

Det skal imidlertid sies at det er omtrent null arbeidsmengde i vår del av forumet. Jeg tror jeg har fjernet 1 spampost og skjult 1 melding på hele tiden dette forumet har vært i drift. Kanskje en gang eller to har splittet en tråd.


Så, jeg kan vel med dette innlegget si at jeg lever og kan fortsette i rollen. :cake:

1 Like

Jeg er også i live og følger med, selv om jeg ikke er den mest aktive posteren. Dette er ikke det mest hardt modererte forumet og tror jeg kanskje har skjult 1 melding og 0 spam så lenge forumet har levd.

2 Likes

Enig med begge to her, jeg leser det meste, uten å moderere da det ikke er stort behov for moderering.
Fortsetter gjerne som mod :+1:

1 Like