Gebruikersoverleg BGT (vervallen)

Nee.
Jij misschien, en ik weet ook dat sommige anderen dat doen.
Als overtrekken mijn hobby was dan zou ik wel weer op de kleuterschool gaan zitten.

Ah! Goed zo :slight_smile:

Bedankt voor de terugkoppeling. Als ik het woord ‘referentie’ gebruik bedoel ik het in de betekenis van extra controlemiddel. Grappig genoeg dat mensen reageren op het woord ‘referentie’ en niet op de inhoud van mijn bericht.

Als we dan toch buiten de orde spreken. Over de toon van de reacties. Ik wil nog even benadrukken dat de reactie van @Kogacarlo op mij nodeloos grievend overkomt. Ik schrik daar van. Als dit humor is of ironie, dan voel ik hem totaal niet. Ik ken Carlo’s reacties en het is niet zelden dat ik daar even moet slikken, maar dit is wat mij betreft buiten het betamelijke. Het verzoek om sarcasme te bewaren voor een mondelinge uitwisseling waarbij de ontvanger ook uit het nonverbaal opmerkt dat dit niet laatdunkend is bedoeld.

3 Likes

Jouw insinuering dat wij een stelletje overtrekkers zijn vind ik grievend.
En wat bedoel je met extra controlemiddel?? Alwéér een belediging!

Ik máák een kaart; ik heb jouw BGT - een kaart door derden - niet nodig. Als je dat grievend vind dan kan ik daar niks aan doen.
Desalniettemin zijn we allemaal kaartenmakers dus we hebben ook gezamelijkheden maar blijkbaar ook verschillende inzichten.

Zo, dat is gezegd en nu zal ik jouw notulen gaan doorlezen.

Ga dit privé met elkaar uitvechten ofzo. Niemand zit erop te wachten dat dit forum actief gemodereerd moet worden.

3 Likes

Ik zie nu pas je nieuwe reactie. De toegevoegde subtiliteiten vind ik een stuk prettiger. Ga zo door!
Laat ik wel wezen, ik hoop dat we hier allemaal zijn om elkaar te ondersteunen, aan te moedigen en op een prettige toon te discussiëren. We zijn allen vrijwillig actief en zetten ons in meerdere of mindere mate in voor een kwalitatief goede kaart.

Kennelijk ligt de bgt hier gevoeliger dan ik ooit had kunnen bevroeden. Een bron die ik tot op zekere hoogte betrouwbaar acht, maar nimmer klakkeloos overneem. Ik heb niemand hier een ‘overtrekker’ genoemd, een ‘extra controlemiddel’ is het zeker omdat het een bevestiging is van wat je in het veld of op kwalitatief goede luchtfoto’s kunt waarnemen.

Enfin, ik vind het jammer dat een op zich informatieve post zo schielijk kan ontsporen door woordkeuze (over en weer). Dat weerdhoudt mensen deel te nemen aan dit forum en ik zou willen dat we de woorden die we schrijven iets beter zouden kunnen wegen.