Gebiedsnaam vastleggen?

Ik kom de volgende opmerking tegen: “Dit gebied ten zuidoosten van Utrecht staat bekend als de Houtense Vlakte. Het gaat om het gebied tussen Bunnik, het Science Park, de bebouwde kom van Utrecht en Houten.” (https://www.openstreetmap.org/note/2215431)
Het gaat om een niet strak begrensd gebied, mijn idee is om dit daarom met een node te mappen. Als dat al wenselijk is. En zo ja, met welke tags? Place=region lijkt uit de gratie te zijn.

locality?

Dat kan bij nader inzien ook, met inachtneming van de how-to. Ik las m in de wiki eerst alleen als verlaten plaats.

Deze naam is voornamelijk historisch en tegenwoordig nauwelijks meer in zwang. Het is een deel dat juist wat hoger ligt dan de rest van de provincie en liep niet onder water tijdens een inundatie van de door sommigen zo “overgewaardeerde” Hollandse waterlinie.
Om het gebied toch te kunnen verdedigen zijn er relatief meer bunker gebouwd.

Ik weet het, ik was er onlangs weer. Maar als het een weinig gebruikte naam is, is dat een argument om het niet in te voeren.
Nog een argument voor mij om het niet te doen is dat ik niet of nauwelijks gebiedsnamen zie langskomen. Maar dat is weergave.

Edit: na een overpass gedaan te hebben zie ik dat place=locality nog regelmatig gebruikt wordt, toch maar toegevoegd dus, ook omdat het wel een naam is die verbonden is aan de forten aldaar.
Echter ik zag in mijn omgeving divers onjuist gebruik van deze tag, deze heb ik omgezet.