Fietsknooppuntennetwerk Goeree-Overflakkee

Er liggen nog maar 9 in Zeeland en 38 in het ZO van Nederland:
http://mijndev.openstreetmap.nl/~ligfietser/test/knopen-place.zip

Mbv Merkaartor gaat het omzetten erg snel dus volgende week is denk ik alles wel ok.

Limburg is nu ook schoon, die 17 in ZO Brabant pak ik er ook nog ff bij, Eggie doe jij Zeeland dan? :wink:

Edit: N-Brabant is nu ook gedaan. Iedereen bedankt voor de medewerking.

Zeeland is op Zeeuws Vlaanderen bijna schoon. Doe het zo.

Hè, kan ik dat niet meer doen :wink: - Heb je ook de gates weggehaald? Die staan er namelijk ook niet meer.

Ooltgensplaat was écht te veel uit de richting. Wilde vandaag namelijk ook nog naar Ouddorp, en da’s de andere kant op…

Begrijp dat anderen dit weekeinde veel zijn bezig geweest met gecombineerde rcn_reg/place= tags, maar ik heb heerlijk gefietst. :slight_smile:

Ha Jeroen… wil de hekjes wel even terugzetten. 'k Heb ze ooit zelf neergezet. :slight_smile:
Ben wel benieuwd of je aan de westkant van het havenkanaal nu ook naar de Grevelingendam kunt fietsen?

Zeeland is ook weer schoon van gecombineerde tags! En op de laatste OFM kunnen we de plaatsen op Noord Beveland ook weer vinden.

Vandaag maar eens “fietsen” gekeken op tv :slight_smile:

Hoera! 270Km fietsen, 890 foto’s en een maand ploeteren in JOSM verder is het fietsknooppunten netwerk Goeree-Overflakkee zo goed als compleet… :smiley: