Ja die van emvee bedoelde ik.
Dat is één van de varianten die hier en masse gedumpt zijn.
Die variant kan wat bredere banden aan; MTB’s passen er wel in, transportfietsen weer niet door de bredere voordrager.
Daarvan bestaat ook nog een variant met gootjes. Daarin kunnen alleen standaard velgen;
die zouden dan safe_slots moeten worden.
Bij beide soorten kan een fiets met standaardbanden en een voordrager met klein kratje worden geparkeerd.
Er bestaat ook nog een variant op de loops, waarbij er geen aanbindbeugel tussen de fietsen staat, maar een paal bij het voorwiel.
Daaraan zit op hoogte een vork waar je voorwiel nóg een keer gezekerd is, met een aanbindoog op een van de tanden gelast.
Het velgenknikker-effect is daarmee volledig uitgebannen.
Maar, heb je alleen een korte ketting, kun je daarin geen fiets met uitvalnaven parkeren. Heb je een fiets met voordrager, kan die er niet in.
Die zou ook onder de safe_loops kunnen vallen.
Die omschrijvingen geven niet aan, dat er compact geparkeerd wordt, door het hoog/laag verschil.
Op de wiki met foto’s van buiten Nederland wordt er toch meer uitgegaan van ruimte; de standaard hier is juist zo compact mogelijk, zonder dat sturen in elkaar vervlochten raken.
Het zijn dus drie elementen die in één tag verwoord zouden moeten worden. Daar heb ik een probleem, dat deel ik dus heel erg graag 
Die zie je gelukkig nauwelijks meer. Een échte velgenmoordenaar.
Er bestond een nóg ergere variant, een gleuf diagonaal uitgeslepen in een stoeptegel. Daarin kon je je fiets zonder omvallen alleen tot windkracht 2 parkeren. Erg populair bij winkelpanden t/m de jaren '60. Velgen bleven heel, maar de rest ging kapot.
Met emvee’s suggestie als uitgangspunt is mijn voorstel:
Het zouden dan compact_safe_loops en compact_safe_slots kunnen worden.
Beetje lang, maar geeft de types wel aan.
In de wiki zouden ze dan wel opgenomen moeten worden (één foto is er al), mét de aantekening dat transportfietsen en MTB’s er niet in kunnen.