even voorstellen

Goede morgen allemaal,
Ik ben geheel nieuw hier.
Ik ben Jan Remijn 1935 uit Goes
Ik ken alleen NL
Hoop wat aanpassingen te maken in Openfietsmap.
Hoop hier het nodige op te steken.
Met vriendelijke groet Jan Remijn

Jan,

Welkom in de community. Aan je post ziet het er naar uit dat je via de Openfietsmap bij dit forum bent gekomen, wat op zich prima is. Altijd goed een doel te hebben. De OpenStreetMap community houdt zich wereld wijd bezig met veel meer dan alleen fietskaarten, dus beperk je niet tot alleen het fietsgedeelte,

Veel succes en je kunt hier altijd terecht met vragen en heel vaak krijg je ook antwoorden, zo niet is het ook te moeilijk voor de experts, dat komt nu eenmaal voor,

Hugo

Ik heb Jan naar dit forum gestuurd :wink:

Nog een paar tips voor beginnende editors:

  1. De website van keepright:

Hiermee kan je fouten op de kaart opsporen (oa wegen die niet goed zijn ingetekend)
Zo zie je dat je eerste fout er nog opstaat (landuse wat je als fietspad had getagd) maar die fout heb ik al hersteld (de website loopt wat achter).

Hier geeft die ook nog een waarschuwing: http://www.openstreetmap.org/browse/node/1854952453
Soms is dat geen fout maar twee wegen die dicht bijelkaar liggen maar niet met elkaar zijn verbonden.

  1. Openstreetbugs:

Hiermee kan je op de osm kaart aangeven wat er nog ontbreekt. In jouw buurt kan je dus kijken of je verbeteringen kunt aanbrengen.