Etiquetes per a vies verdes

Bon dia, estava revisant els canvis recents al municipi de Sagunt i m’ha cridat l’atenció este: Changeset: 155346577 | OpenStreetMap

Diria que etiquetar tants trossos de la via verda com a highway=cycleway és mapejar per al render. Molts trossos pareixen camins agraris normals i corrents, i no vies dissenyades per a circular en bici (encara que hi haja senyalització de la via verda), tot i que fa molts anys que no passe per allà i no ho sé ben cert. Cycleway sense més etiquetes faria que no es puga enrutar per a altres vehicles i a peu per eixos camins.

Caldria revertir el canvi i afegir tots eixos trossos a la relació de la via verda?

I també m’he adonat que en algun moment s’han creat múltiples vies per al mateix camí. Hi ha alguna manera eficient de trobar totes les ocurrències d’això en una zona? Per exemple OSM history

Bon dia i benvingut/da a la comunitat d’OSM!

He passat la consulta al grup de telegram a veure si algú amb més idea et respon.

Salut!

Jo revertiria. He obert un troç qualsevol, i això no és cap highway=cycleway (carril bici). Com bé dius, és un mapeig pel render com una casa. Tenint en compte que l’usuari és novell, reverteix-ho i explica-li-ho

Recentment, s’han obert nou trams al País Valencià, crec que a prop de Sagunt. Però només vaig llegir el titular de la notícia i no he vist cap mapa ni hi he estat per a saber quins són els canvis i nous enllaços.

Si l’usuari novell ha modificat molts trams perquè siguin cycleway, jo ho revertiria. Però cal tenir en compte que, segurament, l’usuari haurà volgut afegir els nous trams de via verda.

A veure si respon al comentari del changeset i podem mantindre els nous trams que siguen correctes.