Bord C01

Geen twijfel, niet inrijden, zelfs geen hollandse fiets(t)er. Maar met de onderborden uitgezonderd bestemmingsverkeer en verboden te parkeren, met als toevoeging Reddingsboot breedte 6.00 m.
Je weet dus waarom je niet parkeert op dat weggetje, vragen om moeilijkheden
Hoe kun je dat in tags vangen ?

access=destination, foot=yes dekt de lading zou ik denken, behalve de aspecten parkeren en de reddingsboot.

Parkeerverboden worden sowieso niet getagd geloof ik.

Wat is de bedoeling achter de tekst over de reddingsboot? Is dat een uitzondering op de geslotenverklaring, of gewoon een waarschuwing dat je minimaal 6m vrij moet houden omdat de KNRM af en toe langskomt?

emergency=yes ?

Heren bedankt, jullie opmerkingen brengen me op emergency=yes, access=destination, de horeca moet tenslotte ook bevoorraad worden. Deze combinatie staat namelijk bij de Boulevard en Zeereep te Noordwijk bovenaan de toegang tot het strand, waar de 6,00m brede reddingsboot met lanceerplatform ook langs komt razen.
Nu ik het opschrijf twijfel ik over destination en denk aan delivery, maar ook dat is trouble, maar in mijn optiek duidelijker dan destination.

Als het onderbord een uitzondering maakt voor bestemmingsverkeer, kun je beter destination aanhouden. Iemand die daar op bezoek komt, is ook bestemmingsverkeer, of die nou iets aflevert of niet…

…en misschien ter voorkoming van misverstanden ook horse=destination ? De geslotenverklaring geldt ook voor paarden (en vee) maar het onderbord ook…

Een lid van openstreetmap mag gewoon doorrijden om de openstreetmap kaart te controleren bij uitgezonderd bestemmingsverkeer, is niet strafbaar.
Voor mij houd destination in doorrijden.

Allroads,

, daarom twijfelde ik aan destination, het is de ontkrachting van een verkeersbesluit tbv de belemmering van externe verkeersdeelnemers, “agent, ik zag net de rode blauwgorsgordel vliegen”. die is zeldzaam hier en kent geen borden.
Ik blijf simpel bij C01 map wat er is. Het onderbord is in wezen slechts een waarschuwing, niet ondersteunt door een parkeerverbod,E01. Dat een plaatselijke ondernemer van de overheid een ontheffing krijgt ja, net als het waterschap, Rijkswaterstaat, de juten zelf en waarschijnlijk de brigade net als de KNHRM, strikt werk gebonden dat wel. Dat laatste staat nooit op de borden !
Een andere mapper heeft zelfs bicycle=no op het strand pad gezet ? ;-). Ja dat geldt of is een door de verhuurder voor zijn eigen fietsen ingesteld verbod, maar op mijn fiets mag ik langs het strand :sunglasses:. En het gaat me te ver om alle verkeersbesluiten van de betreffende gemeente of overheden uit te pluizen.
De door de Maarssen Mapper genoemde ruiters zoeken meestentijds een andere toegang dan de centrale opgang, maar hebben uitvoerige regels zoals waar, wanneer en tijdstip. De lokale manege maakte een uitgestorven (gesloten) indruk, alle andere liggen meer in Noordwijkerhout, maar een rit voert je wel over het strand in de drukte.