Allemaal gedaan achavi - Augmented OSM Change Viewer [attic]
In Culemborg, aan Abtsgeer zijn er 3 woningen vergeten te importeren.
Dat zijn de huisnummers 13, 15 en 17.
Zouden die nog geïmporteerd kunnen worden.
Alvast bedankt!
Graag een bag import van een appartementencomplex aan de Nieuweweg/Veemarkt in Tiel.
De bag loopt nog achter met bouwvergunning verleend, maar de bouw is deze week gestart.
Alvast bedankt!
Graag een herimport van fase 2 van het Krekenbos, deze is ingemeten door de landmeter en verwerkt in de BAG.
https://www.openstreetmap.org/query?lat=51.832298&lon=4.248889#map=19/51.832209/4.249126
Graag een import van de nieuwbouw woningen aan de Hamersveldseweg 71(a) en Mulderij 5-11 te Leusden: OpenStreetMap, bedankt alvast.
Hi! Graag update rondom Eikensteeg 4: OpenStreetMap
Pand waar nu adresnode in staat was tijdelijk; nieuw pand is gebouwd, ingemeten en bewoond.
Merkte via het kijken met een andere achtergrond dat een groot gebouw gesloopt is. En er dus wat woningen op de plek van dat oude gebouw worden gebouwd. Gewoonlijk zou ik de adressen wissen, echter geen idee of de adressen hergebruikt moeten worden voor de nieuwe woningen. Daarom nog niks weggehaald.
Adressen: minimaal Narcisstraat 1-15 (oneven) in Capelle a/d IJssel.
Bedankt!
Ik heb het gebouw en de adressen verwijderd en nog niets er voor in de plaats toegevoegd, sinds de rest tot nu toe in de BAG alleen staat aangegeven als “planned”.
Als ze beginnen met het bouwen van de nieuwe woningen kunnen deze weer importeert worden.
Mijn changeset: achavi - Augmented OSM Change Viewer [attic]
Kunnen Tussenbusstraat 333 B en Tussenbusstraat 1 t/m 1001T (oneven) geïmporteerd worden? Bouw is al begonnen.
Alvast bedankt!
Het lijkt er op dat in BAG de nieuwbouwwoningen beter op hun plek zijn ingetekend dan dat ze nu in OSM staan.
Als dat zo is, mag ik dan een import van de woningen rondom de Herbertslaan, Leidschendam, zodat de toekomstige bewoners geen weg of sloot meer door hun woonkamer hebben.
B.v.d.
Gedaan Wijzigingenset: 166223674 | OpenStreetMap
Als ik kijk naar de satelietbeelden dan klopt het nu wel beter maar nog steeds niet helemaal
Dank je, voor de info.
Ik zal het aanpassen en meteen een melding maken bij de BAG beheerder
Gelieve alle gebouwen Lukaartstraat Oranjeboomdreef, Burg van hofwegenstraat, Dokter van Gelderstraat en Sutherlandplein importeren Nieuwe Tonge
Er wordt hier flink gebouwd.
Alvast bedankt!