BAG-importverzoeken

Gedaan achavi - Augmented OSM Change Viewer [attic]

Top, dank je.

Gaarne update van Heistraat 15 Breda. BAG: 0758100000017056

Das rap :slightly_smiling_face:. Bedankt voor de service.

Graag import nieuwbouw Aldi en buurthuis:

Alvast bedankt!

1 Like

Graag een import van deze nieuwe wijk in Hillegom: BAG/OSM. Bij voorbaat dank!

Graag een BAG update van:

Bij deze: https://overpass-api.de/achavi/?changeset=165939028

Graag import van twee woningen
Benedenkerkweg 1 H en 1 K
3417 GL MONTFOORT

Het staat nog op bouwvergunning, maar in werkelijk al afgebouwd.

BVD,
eggie

Beste @Dalfsenaartje zou je a.u.b. in het vervolg naast de link ook de adressen kunnen vermelden want de OSM link geeft alleen een kaart uitsnede en dan is niet duidelijk welke panden je bedoeld.

1 Like

Het Microlab gebouw in Eindhoven wordt verbouwt. En ook omheen zijn er net wat notes bijgekomen. Misschien kan hier al iets via BAG import geupdate worden? Of misschien is het daarvoor nog te vroeg?

• De zuidoostelijke helft van dit gebouw is weg Way: 270484968 | OpenStreetMap . Zoals ik het heb begrepen blijft het noordwestelijk gedeelte staan. Zo ziet het ook al op de bag viewer uit BAG Viewer . Ik denk dit gebouw zal al kunnen worden aangepast
  • ernaast is al het toekomstige gebouw op de BAG viewer te zien, maar een maand geleden toen ik er laatst langskwam was dit nog niet te zien. Geen idee of het handig is om dit al op een of ander manier te importeren
  • Kastaanjelaan 300 komt ook weg, of is misschien al weg. Ook op BAG al weg zoals ik zie.
  • De gebruiker @Evilkevin22 heeft daarover ook notes achtergelaten, en ook nog twee notes ernaast en ook aangeboden om photos te maken als dit nodig is, zoals hier Note: 4745588 | OpenStreetMap Of anders zal ik er ook nog wel eens kunnen langs lopen als het nodig is

Ik heb de meeste opmerkingen opgelost achavi - Augmented OSM Change Viewer [attic]
Voor één opmerking heb ik een foto gevraagd want daarvan is ng niks te zien op de satelietbeelden van 20-04-2025

1 Like

Graag een update van:

School wordt verbouwd en heeft nu een nieuwe vorm

Graag een bag import aan Tiendweg 142b in Leerdam.
De bouw van de woning is gestart.
Bag Viewer
Openstreetmap

Ten tweede: ook in Leerdam, aan de Spiegellaan 50 t/m 98 is een appartementencomplex in aanbouw.
Bag Viewer
Openstreetmap

Graag een bag import in Leerbroek van twee woningen aan Het Lint 22 en 23.
In de bag staat het nog op bouwvergunning verleend, maar gezien de recente satellietfoto is de bouw gestart.

Bag Viewer
Openstreetmap

Graag een bag import in Culemborg van 10 nieuwbouwwoningen waarvan de bouw gestart zijn:

• Waterlinieweg 80, 82, 84, 86, 88
• Abtsgeer 1 t/m 11 oneven

Bag Viewer
Openstreetmap

Alvast bedankt!

gedaan achavi - Augmented OSM Change Viewer [attic]

1 Like