BAG-importverzoeken

Graag BAG import

Rondveld 2 tm 44 Eindhoven
Status: bouw gestart

Ik zie dat er in de BAG 2 huizen over elkaar staan, dat zal ik wel corrigeren (nr 33 staat iets meer naar het oosten)

Overakker 21 tm 59 Eindhoven
Status: bouw gestart

een en twee.

Goedenavond,

Dit gebouw, Waterside II, wordt vanaf deze week opgeleverd:

Alvast bedankt!

1 Like

Graag een import van één woning aan Burgemeester Stolklaan 2 in Tiel.
De bouw is gestart.

Bagviewer
Openstreetmap

Alvast bedankt!

Graag een update in deze wijk in Leerdam.
De bouw is gestart.
Bagviewer

Iets verderop in de wijk Broekgraaf wordt ook gebouwd.
Locatie OSM
Omgeving van Kandelaar en Ampul

Alvast bedankt!

Graag update voor in aanbouw zijnd:
Pim Mulierlaan 3 HAARLEM (Turnhal HLC)

Alvast bedankt !

Graag update voor woningen in aan bouw:
Litslaan 43 t/m 63 SANTPOORT-ZUID

Alvast bedankt !

Sinds kort bedien ik ook de BAG Plugin: Gedaan!

Gedaan.

Bij Akersloot wordt gebouwd aan bouwproject “wonen aan het Alkmaardermeer”. Op basis van overleg bij de volgende changeset even twee punten: Changeset: 154029419 | OpenStreetMap

  1. De oude gebouwen zijn gesloopt, en de nieuwbouw is gaande. Volgens de BAG viewer staan de nieuwe panden en adressen al in de BAG. VGM kunnen deze dus geïmporteerd worden als ‘onder constructie’.

  2. De aanlegplaatsen die zijn verwijderd in de changeset bestaan niet meer, en worden vervangen door aanlegplaatsen zoals op deze kaart: Haven | Wonenaanhetalkmaardermeer.nl . Deze staan volgens mij nog niet in de BAG, en zouden dus daar ook aangepast moeten worden.

Alvast bedankt voor de hulp!

Graag update nieuwbouwwijk IJzeroven in Wehl alhier
BVD,
eggie

Done.

Ook done. Ik heb ook de landuse=residential verlegd en het ene (3dshapes) grasveld vast weggehaald, want anders liep die grens dwars door het bovenste huizenblok heen en dat grasveld gaat de bouw waarschijnlijk ook niet overleven… Maar BGT is nog niet bijwerkt, dus goed om dat na afronding van het bouwproject (of zoveel eerder als de informatie beschikbaar is) verder bij te werken (bijv. wat er met dat tweede stuk 3dshapes grasveld gaat gebeuren).

Gedaan. (nu wel met de juiste link)

Dat klopt, en gedaan. Op dit moment kruist een deel van de in aanbouw zijnde gebouwen de waterlijn en residential landuse, dus dat heeft nog wel wat TLC nodig als dat niet klopt.

Verder staan op nummer drie een bestaand en in aanbouw zijnd gebouw over elkaar in BAG (en het huisnummer dubbel), daar heb ik een terugmelding van gedaan en tot die tijd het oude gebouw laten staan. Afhankelijk van wat daar uitkomt moet die nog even opnieuw geïmporteerd worden tzt.

Die link doet het niet. :blush:

Nu wel; dank voor de opmerking!

1 Like

Mededeling voor de BAG importeurs.
Vanaf JOSM 19148 werkt de huidige plugin niet meer. Heb al een update gemaakt en zal deze na wat korte teste zsm ter beschikking stellen.

1 Like

Top ik hou ‘t in de gaten, ik zal ook alvast het stukje straat verlengen en onder construction zetten zullen postbodes in die wijk vast op prijsstellen :wink:

Hele goede vraag, ik zet deze vraag uit in de bouwproject note !

1 Like

roelant

20 u

Done .
Ook top & on top !
Je hebt waarschijnlijk zelf ook gezien dat de hal aan zuidelijke zijde ‘verminkt’ raakt dit klopt en wordt verder verklaart door info in de bijbehorende project note: herstructurering van de weg wat gesynced wordt met project-note: Pim Mulierlaan - Lodewijk van Deyssellaan later in het hele traject :wink:

Graag een update van Way: 1134732014 | OpenStreetMap