Tja, dat is natuurlijk uiteindelijk wel het doel van een building=construction
, om in ieder geval iets van een outline te hebben. Zeker bij langdurige verbouwingen zoals Allroads toevalig net aankaart.
Misschien trouwens een idee om deze discussie daar of in een apart topic voort te zetten? cc: @mods-netherlands.
Voor grote/langdurige projecten zie ik wel echt toegevoegde waarde: dit project gaat bijv. nog de rest van het jaar duren. Wat zou je daar anders op de kaart willen zien?
Voor kleinere/kortdurende projecten is dat minder, maar waar die grens precies ligt vind ik moeilijk te bepalen (en eigenlijk ook niet per sé aan mij om te bepalen).
Mjah, ik snap je punt. Ik ben misschien iets te goed van vertrouwen, dat iemand die de moeite neemt om de construction-site te melden/in willen laten te tekenen dat ook in de gaten houdt en zelf graag wil dat als het af is, het ook weer bijgewerkt wordt. Maar da’s misschien te veel vanuit mezelf geredeneerd.
En zelfs als ze dat niet doen vindt ik dat voor de gebieden waar ik actief ben persoonlijk niet zo erg, omdat ik de gebouwen dan toch weer tegen kom via de bagtools WSM-layer en/of osmose.