Zo 14 jan 2024 - OSGeo.nl + OSM-NL + QGIS-NL Nieuwjaarsborrel!

Ja voor de eerste keer weer ‘live’ sinds jan 2020!

De OSGeo.nl + OpenStreetMap-NL + QGIS-NL Nieuwjaarsborrel.
Datum: zondag 15 januari 2023
Tijd: 14:30-18:30
Waar: Cafe Dudok, Hilversum (t/o Station NS)
Agenda: 14:30 inloop, 15:00-16:00 korte praatjes/pitches 16:00-18:30 borrel, na 18:30 voor wie wil (eigen kosten, borrel is op OSGeo.nl) eten.

Geef je op (ok, niet verplicht maar dat we beetje idee hebben) via de OSGeoNL Meetup Event.
Organisator/contact vanuit OSGeo.nl is Paulo van Breugel.
Laat op Meetup weten of je een pitch/praatje wil houden. Kan ook via info AT osgeo punt nl.
(Had bijv een interessant gesprek met @Allroads over o.a. BGT import, kunnen we daar net zo’n werkproces als voor BAG voor ontwerpen?, ik noem maar wat, kan ook korte discussie zijn).

4 Likes

Leuk dat dit weer georganiseerd wordt, vond vorige keren erg gezellig en leerzaam.
Zodra ik weet of het lukt om te komen zal ik me opgeven

Inderdaad een interessante vraag, ik zou daar -mits het goed gebeurt en daar goede afspraken over worden gemaakt en nageleefd wel voor zijn, dat zou veel tijd kunnen schelen die we nu kwijt zijn aan bijwerken van ondertussen toch wel erg globale 3dshapes-vlakken, dan kunnen we ons meer richten op zaken waarin OSM zich onderscheidt van andere bronnen, zoals juridische toegankelijkheid voor verschillende vervoerssoorten en gemarkeerde routes, en andere zaken die je in andere bronnen weinig ziet

Als ik er ben kan , dan kan ik desgewenst wel wat toelichten over aanleiding van en ervaringen met dit project (maar geen flitsende presentatie :wink: )
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Basisregistratie_Grootschalige_Topografie/Rijnland_polder_water_import

Ai, ik heb het niet in mijn agenda geplaatst en dan zie je dus dat er een optreden tussen is gekomen.
Het gaat om iets in Amsterdam-Noord rond 4 uur. Nou ligt Amsterdam-Noord het niet zo ver van Hilversum, maar het wordt wel krappe sokken om er voor zessen te zijn ofzo.
Wie weet…?

Save the date!

Ook in 2024 weer: Zondag 14 januari 2024 in Café Dudok, Hilversum.

Café beneden nu geheel afgehuurd. Meer nieuws volgt!

2 Likes

Leuk dat dit weer wordt georganiseerd, ik heb het in mijn agenda gezet!
Zou je dit event ook in de OSM-agenda kunnen zetten? Dan is het iets zichtbaarder.

https://osmcal.org/

1 Like

Als ik enigzins kan, ben ik erbij!