Woensdag 6 maart online community bijeenkomst

Online community bijeenkomst
Iedere 2 weken (afwisselend doordeweeks in de avond en in het weekend) hebben we altijd een gezellige online bijeenkomst. Een ideaal moment om mappers te leren kennen en om onderwerpen eens monderling te bespreken in plaats van via het forum. Het is altijd een interessante 2 uur.

Wanneer: Woensdag 6 maart 2024
Hoe laat: Van 19:30 - 21:30
OSM-kalender: OSM Nederland bijeenkomst (online) | OpenStreetMap Calendar (aanmelden niet noodzaklijk)
Waar: Op het videoplatform Jitsi: https://beeldbellen.vc4all.nl/3456296958
Waarom: Om elkaar als vrijwilligers bij Openstreetmap (beter) te leren kennen en om kennis & ervaring uit te wisselen

Heb je vraagstukken die we zouden kunnen bespreken? Ben je bezig met een interessant project? Heb je een mooie toepassing van OSM gevonden? Of heb je een vraag over hoe iets correct te omschrijven? Kom langs! (en laat gerust een voorstel achter in dit draadje!)

Calyx Meet is te gebruiken met elke webbrowser en daarnaast ook via allerhande applicaties. In principe hoeft er niets voor te worden geïnstalleerd.

9 Likes

Hoi Cartographer10!
Je was me voor met het leggen van dit draadje. Ik merkte dat ik mijn berichten na enige tijd niet meer kan aanpassen en dat het daarmee wel erg lastig wordt elke twee weken de onderwerpregel te veranderen.
Is dat een kracht die je in de rol van beheerder wel hebt?

Zin in het volgende treffen! En fijn dat je je ook op het beheer hebt gestort.

1 Like

Ik ga proberen er weer eens bij te zijn! Ik zou wat aandacht willen besteden aan de Rustpunten, zie het betreffende draadje. Ik heb een plan opgeschreven en ik zou daar wel wat gedachten over willen horen, kijken of we het zo kunnen aanpakken dat we ze er allemaal in kunnen krijgen met aanvaardbare precisie en kenmerken.

1 Like

Yes, als moderator had ik ook steeds jouw post kunnen bewerken als jij me voor was.

Als level 1 member kun je idd 24u topics aanpassen en als level 2 member 1 maand.

En level 2 ben je vrij snel :slight_smile:

Ik tref jullie weldra!

Aangepast naar woensdag 14 december 19:30. Ik neem aan de laatste van het jaar? Of wordt er nog animo voor 24 dec verwacht (ik in ieder geval niet)

Aangepast naar Zaterdag 28 januari. Aangezien hald januari een nieuwjaarsborrel live ben ik er even vanuit gegaan dat er dan geen behoefte is aan een online meeting hier. Vandaar einde van de maand

Aangepast naar woensdag 8 februari.

1 Like

Voor wie het vergeten was, hierbij een reminder dat vanavond weer een bijeenkomst gepland staat

Aangepast naar zaterdag 25 februari

Weer aangepast naar woensdag 15 maart

is dat altijd om 19:30?

Yep… op de woensdag wel.

Kunnen we het dan svp in het eerste uur even hebben over masten? Svp kijken naar de Changeset van @Friendly_Ghost Changeset: 133308934 | OpenStreetMap

Kent iemand mensen van het Antenne Bureau? Of iemand gebeld naar 088 - 0416100 ?
Of zijn jullie het tower/masten gedoe allemaal al zo beu als gespogen spek?

teun

Wat willen met deze bijeenkomsten doen? We hebben nu al een aantal keer gehad dat het best rustig is (op beide dagen). Willen we gewoon doorgaan met 2x maand of willen we weer terug naar 1x, een andere dag?

Als we een dag en tijd kunnen vinden waar veel mensen kunnen dat lijkt mij 1x in de maand het beste. Misschien de eerste/laatste zondag van de maand?

Ik had al een paar keer willen aanschuiven maar last-minute lukte dat niet :slightly_frowning_face:

Heb de volgende dan voor zaterdag 1 april gepland :slight_smile: